Bajs

I fredags var det personalest och glammigt värre på storsjöteatern men jag blev tvungen att gå hem mitt i middagen.

Sen satt jag på toaletten hela natten och hela lördagen. :o( Jag skulle ju åka på tävling med Lovisa på lördagen Bajs! Kan man lugnt säga...

Medans Lovisa körde slut på sin danskropp och kom hem med en pokal så körde jag slut på en annan del av min kropp och inte fick jag någon pokal för det inte...

I dag låg jag hela dagen i en gruvlig huvudvärk pga att jag inte fått i mej någonting mer än vatten på ett och ett halvt dygn. tillslut fick jag i mej ett glas oboy och nu är jag tillbaka till livet lagomt tills jag ska börja jobba i morgon...kul helg hmmm


Kommentarer
Postat av: Anita

Meeen fy vad tråkigt! :O/ Vinterkräkan eller??

2011-02-20 @ 21:32:32
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Meeen, vad trist!

2011-02-21 @ 18:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0