S:T Per

Jag har blivit kallad mycket i mina dagar men aldrig det som jag blev kallad av en patient nu i veckan!

Straxt innan vi skull börja undersökningen så tittade patienten (en äldre lite förvirrad söt herre) på mej med sina stora ögon, tog ett djupt andetag och undrade om det var jag som var s:t Per? Det såg ju precis ut så...

Och nu undrar jag, ska man ta det som en komplimang eller som en förolämpning?? :o)

Antingen ser jag ut som en gammal gubbe, och patienten tror han står vid pärleporten 
eller så är jag ett helgon och ser ut som en ängel :o)

Jaa hahaha man får ju ta det som man vill...

Kul var det iaf!





bild google

Kommentarer
Postat av: Anita

Det var väl inte så konstigt....du är ju en ängel! :O)

2011-04-11 @ 20:29:44
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Ängel förståss....<3

2011-04-12 @ 07:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0