Konstiga tankar

Nu är påsken slut.... jobb i morgon...
Jag vet inte varför men nuförtiden känns alla slut så jätte slut som om det aldrig kommer att bli fler. Jag förstår inte! Jag är ju mitt i livet!

Konstigt är det!

Kanske beror det på att barnen är stora och jag har som gjort mitt. Och i och med att Lovisa blir äldre så är det en massa slut som verkligen inte kommer tillbaka. 
Men hela livet är ju inte slut bara för det! Det är ju nu som jag ska börja på mitt nya spännande liv utan att ha barn flängande runt fötterna. Bara tänka på mej själv!

Jag har uppfostrat två smarta, trygga och självständiga tjejer. Dom har varit hela mitt liv så jäkla länge
Skiiit jag skulle gjort dom osäkra, rädda och dumma så har jag fått ha dom hemma i hela mitt liv Hehe

Nääe! Det vill jag ju inte! Jag vill att dom ska ut i världen och se sej omkring. Skaffa sej masser med erfarenhet och uppleva allt dom kan... leva livet! Och må bra!
Det är ju det jag vill!

Varför känner jag då som jag gör???
Jätte ledsen och väldigt ensam.. Jag är ju inte ett dugg ensamen!

Konstigt!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag tycker oxå att det är svårt att "leva" när pojkarna nu blivit stor och klarar sig bra själva. Får liksom ingen energi längre...!

2011-04-27 @ 21:35:54
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Du har ju mig <3

2011-04-29 @ 17:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0