i huvudet

Det regnar ute... Nåja det är ju bättre än snö iaf

Jag klev upp kvart i sex i morse för att hämta Lovis på tåget. Hon har varit i skövde på danstävling!
Natt tåg dit tävling och natttåg hem.. Inga pokaler denna gång tyvärr!

Nu har hon bara två tävlingar kvar SM i Göteborg och en regionstävling i Falun. Sen så ska hon sluta. konstigt!

Jag trodde jag skulle somna om när vi kommit hem men tåget var försenat och vi tog en kaffe medans vi väntade och sen... sen va jag pigg.. dom andra sover

det regnar ute...

Tänk om jag skulle göra ett inlägg med precis allt som far runt i min hjärna... bara skriva ner allt som det kommer
Hahaha det skulle nog bli ganska roligt
iaf för mej, ni skulle nog inte fatta nått hahaha

Jaa! Det skulle nog bli lite lika det här inlägget :o)

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Anita

Gör det du...bara skriv det som dyker upp i ditt huvud! :O)

2011-04-11 @ 20:28:38
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0