Shape up!

Satt precis och läste igenom lite av mina gamla inlägg. Ååå fyyyy va tragisk min blogg har blivit.
Trött lat och ont det är vad inläggen handlar om!
Dags att skärpa till sej tror jag :o)

Typisk kärring blogg! Jag är väl ingen kärrig..nääää. 

I går var vi iallafall på IKEA :o) Jag köpte assetter till mina nya talrikar som jag inhandlat på Åhlens

Snyggt va!








Sen var jag på Plantagen och tänkte hitta något annat än ljung att plantera till vintern. Där har dom ju lite utbud tänkte jag. Prydnadskål är ju snyggt, det hade jag i fjol, men blir så sladdrig framöver vintern.
Så då hittade jag dom här.





Dom små  till sammans med enris!
Och dom långa i hop med tallris i min gamla mjölkkruka!
Kan bli skitsnyggt!
Eller hur?

Fram för lite mer bling i livet! :o)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir jätte fint Nina - jag ids inte ta bort mina blommor...dom är så fina ännu!

2010-09-19 @ 20:26:31
Postat av: linnea

tillsammans är ett ord. särskrivnings-sm! PUUUSSSSSS

2010-09-19 @ 23:40:12
URL: http://häääjjjjjj
Postat av: Maggan

Fiiiint!! Å du e ingen kärring......så de så!

2010-09-20 @ 19:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0