Poppis blogg VS min blogg

Tja bloggeeen!

Jaha vad göra i dag
Poppis blogg: Sjuuukt seg i dag :o) chilla kanske dra en pizza lite senare. Nu sova
Min dag: Städa, tvätta, hämta ängel på tåget laga och äta söndagsmiddag

I går.
Poppis blogg: Faan vilket drag. paarty hela natten med bästaste bästisen <3 Jag kommer att visa min outfit senare :o) .... sminkade mej! Jag blev sjuuukt snygg!
Jag: God middag med min soulmate ett par glas dyrt rötjut. bra film, skön soffa! Outfiten tänker jag inte lägga ut här hahaha

Funderingar
Poppis blogg: Undra om .... såg mej i går. Han är sååå jäääkla snygg jag tror jag dööör :o) Synd att jag skulle ramla ner från bardisken i går..hmmm men jaja all uppmärksamhet är väl bra fniss Dyngbakis bläää!
Min hjärna i dag: Nääe vafaan bara kärring tankar hahaha
Jag är iaf inte bakis :o)  
Undra om vi ska bo här även när alla barnen flyttat ut?
Egentligen skulle vi ha klippt gräsmattan en gång till innan snön kommer eller? 
Undra när jag får svar på proverna jag tog.... Kärring tankar, ja sa ju det!

Det är inte lika spännande och intensivt att bli äldre samtidigt som det är otroligt skönt. Man kan ta livet med en glimt i ögat och har båda fötterna på jorden.

Och vill man kan man fortfarande vara partyprinsessa! Ibland :o)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0