Lördag

Hej everyhopa!

I helgen är vi barnfri igen. Det blir så tomt och tyst. Från två tonårstjejer till en tant och en Tony är steget ganska långt :o)
Nu är det ju visserligen ett bra tag sen min äldsta flyttade. Så det har ju varit halvtomt ett par år faktiskt.

I bland undrar jag hur jag ska klara mej i ett liv utan att ha mina barn runt mej. Mina änglar som jag älskar mer än livet själv!  Men jag tror det kommer att gå fint. Man kan ju fortfarande ha sina barn i sitt hjärta fast dom är långt ifrån. Och jag är helt säker på att dom kommer att klara sej fint i den stora vida världen.

Jag har verkligen fått bevis på att min äldsta ängel (som valde en ganska guppig väg) klarar sej fint i våran hårda verklighet! Jag är såå stolt över henne! Fast hon kanske inte alltid förstår det 
Det är inte så jävla lätt att bli vuxen!
Och det är inte så jävla lätt att vara vuxen heller!

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0