Family

Det känns underbart att få ha hela familjen samlad! Linnéa är hemma och hälsar på en sväng.

I kväll är vi bjudna på en spelktakulär show under stjärnorna!
Lovisa och och dom andra tvåorna på Vittra har ordnat en show till oss. Det kommer att bli kanon läckert! Kallt men alldeles underbart! :o)

2:orna på Vittra brukar ordna en show varje år med ettorna som statister och i år är det Lovisa och hennes kompisar som står för korreografin. Spännande!

Klicka här

Undra vad man ska ha på sej? Här singlar det sakta ner små vita flingor. I fjol (när vi var där en månad tidigare än i år) så fick jag tippset att ta med mej en sovsäck att krypa ner i. Jag tror ta mej tusan att jag ska leta fram sovsäckarna 


Puss till er där ute och jag hoppas att ni oxå kommer att få en riktigt mysig lördag! :o)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Låter kallt det där, men mysigt.

2010-10-23 @ 12:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0