Veckan som gick

To day is the day ...... Friday  :o)

Måndag: jobba
tisdag: jobba
onsdag: utbildning BAM bättre arbetsmiljö
Torsdag: mer arbetsmiljö och kvälls mottagning hemma 21.00
Fredag: jobba

Och nu var jag sugen på ett glas vin, och så vill resten av familjen äta julkorv och hemlagad pot.mos :o/
Jag tror inte att det är så gott med rövin till julkorv!
 
Jag och Maggan har ju visserligen ätit julkorv och druckit baileys till men det var seeent en kväll för längesen efter en låååång krogrunda

Jag kanske måste pröva rödvin oxå hehe


Kommentarer
Postat av: Maggan

Nä, inte rödvin till den tallriken va ;)

2010-11-13 @ 18:54:33
Postat av: Anita

Gott me julkorv.....utan rövin!

2010-11-16 @ 23:10:03
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0