Hej å hå luden tå!

Jobba som en tok hela veckan. personal borta = jobba ännu mer och dessutom är jag fackligt aktiv så då blir det ännumer extra jobb
Jobb som jag annars tycker är roligt blir too much!

Planera som en tok hela veckan hemma för att åka på Street SM 30 mil bort. Städa göra klart för första advent eftersom jag inte kommer att vara hemma. Sjukhusrevy måste jag ju oxå hinna med fast jag ska upp och köra 30 mil kl 04.30 dagen efter.

Mens, huvudvärk och lite halvt illamående. Jaaa naturligtvis det oxå jippi!

I går kväll en timme innan jag skulle på revyn så ringde en utan dans tjejerna som skulle åka med mej till SMs pappa. Vilken mening det blev hahaha nåja! och undrade om jag verkligen skulle köra. Han hade hört på radion att det var snökaos med världens snörök, dödsolyckor och fyra mils bilkö mellan Sundsvall och Söderhamn..... Eeeeehh

Dom andra två tjejernas föräldrar bestämde att deras barn inte fick åka. Och jag hade verkligen ingen större längtan att ge mej i väg jag heller.

Paniiik! Vad göra? Lovisa jätte ledsen naturligtvis
Kastade mej på telefonen och ringde SJ. joo då tågen gick. Sista tåget till Gävle...boka!
Ringa och fråga Lovisas pappa (som bor där) om det var ok att dom åkte på danstävlingen
Joo då det gick jätte bra!...Tack för det föresten! :o)

Halv sju började middagen före revyn, halv sju åkte jag hemifrån Joodå jag hade hunnit fått på mej sminket och några kläder oxå 

Linda min syster. Som skulle hängt med på tävlingen kom och skjutsade Lovis till tåget.
Puss och tack så jätte mycket för det!

Så nu sitter jag här lördag morgon.......
Gubben är borta ongan är borta allt är städat och fixat

Vad ska jag göra nu då???? :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0