Prio ett?

I dag vaknade jag med intuitionen att man skulle kunna gå in i och hitta det man letade efter i tvättstugan/förådet Och detta skulle kunna hända redan innan kvällen kom i dag.

Jag började stort med att mäta upp hyllorna för att åka på clas ohlson och köpa lådor. 
Men då kom Tony på att min mor skulle ju komma snart för hon behövde låna plats i frysen, hennes har brakat i hop, så då blev det storrensning i kyl,frys och skafferi.

Guu va mycket skiit och gammal mat man har, kast bort! Å det gjorde jag så nu finns det maser med plats för att stoppa dit ny skit :o)

Fint blev det och rent och fräscht i KÖKET men det är fortfarande lika stökigt i tvättstugan/ förrådet

Ja ja man kan ju inte få allt!

Kommentarer
Postat av: Tony

Du har ju mej :-) puss

2010-11-07 @ 16:41:14
Postat av: Nina

Jaa du är ju allt!....Tänkte inte på det :o)

2010-11-07 @ 16:43:25
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Jag skulle oxå behöva rensa frysen - bra idé! :O)

2010-11-08 @ 15:27:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0