Skryyyyyt! Jaadå! :o)

Jag bara måste lägga ut det här så heela världen får veta vilken underbar unge jag har.

I helgen som var var det en regions tävling i Mora och alla nya tävlingsdansares första tävling. Jag var inte med men en annan "dansmamma" var där. Vi har mailat för jag hade lite frågor om SM tävlingen som vi ska på nu till helgen
Det här är en bit av hennes mail:

Nu när jag mailar med dig måste jag få berätta om din fantastiska dotter. Hon har för det första en sådan härlig inställning till dans och tävling. Hon är glad och trevlig och tar det här med tävling med en klackspark. (Dessutom gillar jag hennes dansstil. Om jag var domare skulle hon vinna varje tävling). Sen var hon jättegullig med de nya yngre dansarna i lördags. Hon peppade dem och pratade med dem så att de kände sig som en i gänget. Härlig tjej! Lovisa kan du vara mycket stolt över!

 Vi ses till helgen!

Mamma Nina är en mäkta stolt förälder tom lite mer än vanligt :o)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Klart du ska va!!!

2010-05-17 @ 20:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0