Lyda, löd, lydigt

Det blev inte så mycket fart på träning och bantning. Min kropp har nämligen fisit ihop och protesterar med en sjuhelvetes huvudvärk, total trötthet och ont överallt.

Så nu har jag lydigt kroppen och legat i två dagar... hmm Jag hade inte så mycket val kan jag lova :o)

Nu så här på kvällskvisten mår jag iallafall lite bättre. Nu känns det mer som jag har blivit överkörd av en mangel min kropp är helt ledlös och mörbultad

Det är farligt att slappna av det är ju det jag säger...

Puss å kläm

Kommentarer
Postat av: cinis

YOU GO GIRL!!!!!!!!!

2010-05-07 @ 21:41:33
Postat av: Anonym

Vila när kroppen säger så - var sak har sin tid! ;O)

2010-05-10 @ 08:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0