SM i Disco 2010

Hej everyhopa! :o)

Jag överlevde helgen!!!  Jiiipiii!!
Vi landade bussen kl.04.00 i natt på travparkeringen. for hem sov en timme och sen åkte jag på jobbet arrghh!

Känner mej som en ångvält har manglat min kropp ett par dagar eller två. Helt död...

Det gick inte så bra för Lovisa men vi fick iaf se Mari Picasso och den rosa kören  SKIT bra. Och Tony Irving delade ut priserna. På det hela är det en cool tävling med över tusen deltagare i glittriga fodral men jag blir helt slut av att bara titta på ...pjuuh! Nåväl nu är det sluttävlat för den här terminen iaf




på torsdag kommer min utvandrar ängel hem på visit vi ska gå på Dawes våravslutning och Sex and the city 2 hihi chickflick! Jaadå

Nu längtar jag extra mycket efter min stora gullknopp
Skynde dej hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0