Till mammas änglar :o)

Sjukhuskyrkans personal har flyttat sina kontor till en korridor som jag passerar fler än en gång per dag

Och varje gång jag passerar så kryper ett leende fram på mina läppar och axlarna sjunker ner till normal nivå

I korridoren utanför sina kontor har dom ställt fram en oas med ljuv spamusik och ett litet vattenfall.
Det finns också två röda skålar med fina små stenar i



På tavlan bredvid skålarna står:

Bönestenar
För dom jag tycker om
För dom som har det svårt
För det jag behöver varje dag
När jag är rädd eller har det svårt
Bön utan ord

Jag tar alltid dom två finaste stenarna från den ena skålen, håller dom hårt mot mitt hjärta och tänker på er, mammas änglar :o) Sen lägger jag tillbaka stenarna i den andra skålen. med hopp om att jag har skickat er lite positiv energi och masser med kärlek :o)

Varje gång jag går förbi.


puss


Kommentarer
Postat av: Maggan

Fint! Nästan så att man blir religiös. Puss!

2010-03-15 @ 22:30:16
Postat av: Anita

Jätte fint - nu gråter jag! <3

2010-03-16 @ 14:48:48
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: linnea

jag känner det mamma :)

2010-03-16 @ 18:46:52
URL: http://linneaschoice.wordpress.com
Postat av: Lena

Åhhhh....va gulligt!

2010-03-17 @ 06:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0