Drama

Här regnar det och snöar och blåser om vartannat. Fyy i brallan vilket skitväder!

I dag när jag skulle åka och träna och svängde lite fint upp på parkeringen utanför ITRIM  blev jag brutalt kastad runt i den spåriga snösörjan på parkeringen. Och sen Fastnade jag! tog mej ingenstans! Gaaahh!!!
Kan ni förstå vilken traumatisk upplevelse? Jag som inte är så förtjust i att köra bil överhuvudtaget.
Och med nybilen. :o/

Det blev ingen träning! Jag är glad at jag kom helskinnat därifrån!
En trevlig människa fick hjälpa till att knuffa mej ut på vägen. Jag höll visserligen på att köra på en idiot som inte såg att jag måste få köra för att inte fastna ännumer men jag överlevde!
 
Huuga fattar ni? Jag är skärrad än! Långt in i benmärgen!

 


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jobbigt med nybil´n. Men var är de utlovade bilderna?

2010-03-11 @ 20:14:21
Postat av: Anonym

Hugaligen!

2010-03-15 @ 16:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0