Sveriges Nationaldag

Vi firade Sveriges nationaldag på jamtli som sej bör, i solsken men med isande vindar. Nu förstår jag vad man ska ha handledsvärmare till. brrr. Jag är alldeles stel i mina händer och fingrar undra om jag inte har lite reumatiskt iaf..hmmm.

Nåväl Lovisa dansade på stora senen och det var aktiviteter i alla hörn. Fikat intogs på café slalom så klart! En mysig dag :o)

När vi kom hem la jag och flisen oss i solen på baksidan för att tina upp Och när jag vaknade så var golvet klart i köket...kneepigt... :o)

Så här snyggt blev det! Det ska bara dit lite lister och sen är det klart!
Han är dutti min karl!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint du har det!

2010-06-07 @ 23:36:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Jonny

Det blir ju jättefint! Vad duktiga ni är :))

2010-06-09 @ 07:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0