Fjällvandring

Lovisa 17 bast drar på fest upstassad til tänderna såå snygg! lik sin mor förstår jag! :o)

Mamma fick inte följa inte äns grann "pojken" fick följa. Han som va så kul att ha med på fest... för ungefär lika längesen som när jag va kul att ha med på fest.

Vi tyckte båda att det va konstigt.. Att hon inte ville ha med oss menar jag..

Funderar starkt på att Fjällvandra på stan i kväll, Läs föräldravandra, Men jag vet inte! tappade lixom stinget när jag högljutt deklarerade att jag skulle ut på stan och min dotter tyckte det va jätte bra...jaa gör det mamma va kul!
jahaa jaa...  fast det är ju bra att hon tycker så :o)

Vi får se. Nu ska jag iaf åka och låna bröllopsklänning

Hej så lång så länge! 


Kommentarer
Postat av: Anita

Meeen veeem skaaa gifta sig dååå??

2010-06-11 @ 20:33:52
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Hon e ju 17 år. Inte behöver du springa stan runt och kolla på henne. Jag flyttade när jg var 17, det gjorde väl du med ? ;)

2010-06-12 @ 10:45:34
Postat av: Marielle

Ska du gifta dig Nina :D?

2010-06-13 @ 13:19:59
URL: http://mariellesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0