Sommarn kommer min vän...

Nu är det bara en vecka kvar tills jag får SEMESTER....aaarrrggghhh...
Jag tror aldrig jag någonsin längtat så mycket efter att få vara ledig

Hela min kropp och själ är totalt urholkad. Tittar man in i ena örat så ser man rakt igenom...

I dag har det varit sommar i Jämtland :o) Strålande sol och 26 gr. varmt! Helt underbart

Jag och Tony har ätit sill på altanen och tagit oss en nubbe så nu mår vi som prinsar jag är oxå prins :o) Jag känner mej iaf inte som en prinsessa.

I morgon ska jag äta frukost på altan i solen det har jag bestämt hoppas det blir sol då oxå

Nu blir det soffan och förhoppningsvis håller jag mej vaken tills vad man nu ska titta på i kväll är slut

Hej så lång så läng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0