Handla är oxå kul

Hahaahahah så roligt det blir när man är lite trött mitt i natten och inte ser hur man stavar och skriver
Äntrar den tropiska sonen.. Hahahahah..... fyyy..Nina fyyy :o)

Det ska ju vara den tropiska zonen

I dag har vi gjort stan osäker och slut på alla pengar så nu får jag förlita mej på Tony tills lönen förhoppningsvis kommer :/

Lovis shoppade loss och köpte en skitcool college overall. Jag fick en välbehövlig BH och nytt grejs till håret vi får väl se nu då om det här är nå bra. Undra hur många burkar hårgrejs som jag har köpt och lagt undan när det inte funkar som jag vill.

och här är en bild på Lovisas sparkdräkt skiit cool :o)



Sen for vi en sväng på IKEA oxå naturligtvis. Detta är Leif som visar hur man provar soffor Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0