Royal

I torsdags morse när jag kom till jobbet hade dom lagt ut röda mattan i entrén. och pressfotografernas blixtrar haglade över östersunds sjukhus 
Jag tog några snabba steg mot ingången och tänkte le.... le och vinka :o)

Men ak vad jag bedrog mej inte va det till mej inte.. När jag kom in så va det en hel hög med folk som flockades runt något eller någon

Jaha... bråttom hade jag som alltid på morgonen hade jag inte tid att titta efter vad som hänt men nyfikenheten tog överhand och när jag lyckas knöla in mej i folkhavet så såg jag henne
Drottning Silvia hihi

Där stod Sveriges drottning! Vinkade lite försiktigt med ena handen och var så snygg och ståtlig som bara en drottning kan! Såå coolt! :o)

Tyvärr han jag inte stanna och hälsa henne välkommen till vårat vackra Jämtland men det är kul att jag har fått sett våran drottning en gång i mitt liv iaf.


Kommentarer
Postat av: Anita

Hon kanske skulle ha tagit i och jobbat någon timma vår kära drottning, när hon ändå var i farten! ;O)

2010-01-25 @ 01:28:18
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0