Sj, sj gamle vän

Jag har beställt tågbiljetter till min utvandrare när vi ska på bounce och till mej när jag och Maggan ska på Björn Skifs.
Jag tänkte jag skulle vara lite nytänkande och beställa sms biljett.

Av en händelse så ringde jag SJ i går för jag blev osäker på vilket telefon nr dom hade för att skicka biljetterna. Det stod inget i bekräftelsen om Linnéas telefon nr
Efter 40 minuters telefonkö fick jag reda på att dom lagt om hela sms systemet och vi skulle nog inte få några biljetter varken hon eller jag.

Vilken jäkla tur att jag ringde då!
- jaa det va ju tur fick jag till svar

Efter mycket stök och prat med hon på andra ändan av telefonen och hennes olika chefer skulle vi få bekräftelsen via sms.
Och vi skulle kunna åka på den istället.
Dom fick inte till det på något annat sätt!

I dag satt jag i telefon kö igen i 47 minuter. Linnéa hade fått två lika sms och jag hade fått ett för mycket dom hade skickat fel helt enkelt.

Efter 47 minuter i telefonkö sa han på andra änden att visst skulle vi kunna få riktiga sms biljetter inga problem. Ett ögonblick bara. krongel krongel....hmm.... Han frågade mej om det va ok att ringa tillbaka till mej på det telefon nr jag ringde ifrån om jag skulle försvinna. han skulle bara kolla varför det inte gick....
Sen kopplade han bort mej
Det var 40 minuter sen ...kul


I morgon sätter jag mej i denna underbara telefonkö igen och jag tänker faan inte ge mej förens jag får vanliga biljetter hem till min brevlåda! Så det så!


Kommentarer
Postat av: Anita

Det har faktiskt funkat bra de gånger jag fått biljetten via SMS. Tråkigt att få bråka å tjorva så!

2010-02-18 @ 23:04:43
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0