Håll tummen!

Om mindre än en vecka åker jag till Maggan i Uppsala vi ska kolla in Björn Skifs på Cirkus i Stockholm.
Det ska bli såå jäkla roligt jag längtar verkligen... men...

Jag börjar faktiskt bli riktigt nervös
SJ funkar ju inte som det ska och jag har fortfarande, efter att ha hängt i telefonluren hela veckan, inte fått tag på någon som kan ge mej riktiga biljetter. Jag har bekräftelsen som iaf den ena människan sa jag kunde åka på

Det är väl bara att kliva på och se glad ut... om det nu går något tåg...

Faan faan faan.. det måsta bara funka.... Jag måste komma i väg...förstår ni det!!!

Arrrggghhh!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag håller tummarna. Det får inte bli något fel, då DÖÖÖÖÖÖÖÖR jag!

2010-02-28 @ 14:12:59
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0