Mera jul

I dag måste jag köpa julklappar. :o)

Gaaahhh det blir svårare och svårare ju äldre barnen blir, och dyrare!
Men jag gillar att köpa julklappar. älskar att se minen på tjejerna när dom öppnar. Jag tror att det är det bästa jag vet att få vara med i det ögonblicket av lycka.

Det är nog därför jag gillar Idol och alla andra lycko dockusåper när man får ser hur glada dom blir när dom får bra kritik eller går vidare..hahaha jag grinar som en tok :o)

Det bästa är iaf att få en present när man vet att personen som ger har tänkt till.
Som jag säger varje år! Min bästa födelsedags present var en dörrstopp i gummi som kostade 0 och ingenting men som jag verkligen behövde och mina smågryn hade sett det och köpte mej en :o)

Såå jäkla bra! :o) Jag älskar er sååå mycket! Pöss


Nääe nu måste jag dra på mej "spenderböxan" och flöja runt i affäran! :o)

Hej sålång såläng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0