Så kan det va!

Jag är skiit dålig på att blogga nuförtiden.
Jag har så fullt upp med att leva livet att jag inte prioriterar att sitta här eller så är det kanske så att jag inte orkar... Jaa så kan det va :o)

I fredags så ringde det på dörren kl 21.30 och utanför stod min älsta ängel :o) Snacka om att jag blev glatt överaskad hon hade tagit tåget från Gävle för att hälsa på sin gamla mor. Jag har helt underbara ungar som har kokat ihop en sån överaskning till mej.
Sist vi sågs var i midsommras.

Så jag har insupit döttrar hela helgen Myyys!

Så kan det vara!

Kommentarer
Postat av: Tony

På vår semester åkte vi förbi Gävle och hälsade på. :-)

2010-08-30 @ 23:22:26
Postat av: Anita

*Kul med överraskningar!:O)*

2010-08-31 @ 08:54:42
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Ja men jag menade ju att hon inte varit här pucko :o)

2010-08-31 @ 17:11:14
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0