Fisketur

Vi blev bjudna upp till lillesyster med mage och karl på fjällluft och fjällsjöfiske :o)
Jättemysigt förutom att min kuse som lurat i vassen dök upp i min näsa och hals och uppträder som om han tänkte flytta in där förevigt.
 AAAttchoo prosit!

Några kort han jag iaf med innan jag kom hem och däckade

Arbete först och nöje sen





Johan Ernst Kirchteiger



Redo för fiske








Tyvärr så bet inte hajarna men en läcker gourmet middag bjöds vid vindskyddet







Efterätten inmundigade vi hemma i stugvärmen
Pappa ville oxå smaka och kikade in :o)



Altid lika skönt att fylla på själen i fjällen

Stort Tack till Julgrisen och "hennes" mamma och pappa




Kommentarer
Postat av: Anita

Åhh vad det ser mysigt ut - laga mat ute e så Gott! :O)

2010-08-06 @ 10:29:55
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Syster

Tack själv för att ni kom och för trevligt sällskap!! Kram!

2010-08-07 @ 14:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0