a tribut to bantning


I dag har jag varit och tränat Det va snabbt avklarat på en halvtimme skönt
och nu vet jag hur man ska göra så då kan jag gå dit när jag vill
och man får inte äta ..eller får och får om man äter något så lämnar man ketonfasen och man blir lättare hungrig och det blir naturligtvis svårare att hålla sej

Tony har bakat en äppelkaka...
Nääe har man börjat svälta så får man fortsätta i tolv veckor så är det :o)

I går såg jag en liten pytte annons av en ren händelse i dags tidningen Hindenburg a tribut to Led Zeppelin
i kväll (läs i går) 20.00 i stenbrottet Marieby

Tony och jag åkte dit och hade en helt magisk kväll
Mitt i skogen ligger det ett gammalt stenbrott där hade dom riggat upp en scen och tänt marsaller överallt. Hel coolt!
Sen att bandet va skitbra och att det var stjärnklart och lagom kallt gjorde inte saken sämre kan jag lova

Ett helt underbart ställe! :o) Det brukar arrangeras olika evenemang där ute i stenbrottet bla har dom haft utebio en del kvällar vet jag men jag har aldrig varit där

Det ska det bli ändring på bara jag hittar annonserna om och när dom kommer med nästa evenemang

Det blir svårt att fånga stämmningen med telefon kameran men här är dom i allafall
Hindenburg/ Led Zeppelin :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0