Today is the day

I dag börjar jag!
Jag vet inte hur det känns igentligen men nu så är det dags.

Jag måste, det här går inte längre, jag mår ju inte bra ont överallt och alla följdsjukdommar som kommer som en bonus

Så i dag börjar jag min diet. Jag har skrivit in mej på itrim. Jag är fullständigt medveten om att jag behöver hjälp. Jag vet precis hur man gör vad man ska äta men jag gör helt tvärt om.
Så nu har jag fixat hjälp så får vi se hur det går.

Jag ska leva på 4 stycken 2,5dl soppor om dagen i 12 veckor till att börja med.
Jag har skrivit på ett år så nu jäklar.
Sopper fram tills i slutet av november. det är långt....

Nåväl jag är iaf peppad på att jag ska fixa det här. :o)
Jag tänker inte tala om hur mycket jag väger nu man jag tänkte uppdatera bloggen men hur det går för mej med kort och hur många kilon jag tappar.

Kort kommer jag måste bara fli ta me litte :o)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Håller tummarna. Lycka till!! Kram.

2009-09-05 @ 10:14:20
Postat av: Anita

Lycka till! Jag skulle aldrig kunna leva på bara soppor!

2009-09-07 @ 09:45:45
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Vet du de här kommer du fixa alldeles strålande!! Ja komme knacka hårt i väggen om ja skulle höra något tuggande närmsta veckorna:)

2009-09-07 @ 10:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0