Mumms

Härreguu va tiden flyger fram.. Hinner inte nått som jag tänkte mej. Jo det gör jag men blogga det är värre att hinna. Jag har nu både en farm och två akvarium på fejan så det kan bli lite slitit att hinna pyssla om alla min virituella djur.

Är jag knäpp eller är jag knäpp :o)

I kväll har jag iallafall lyckats fira en 51 åring på jobbet
Vi tog oss en riktig brak middag på Marité. Underbart solnedgång och underbar utsikt i hamnen och vansinnigt god mat.
Kan inte bli så mycket bättre
Joo trevligt hade vi desutom tänk de ni! :o) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Orkar inte med något akvarium - näääe!

2009-09-03 @ 22:57:28
Postat av: Anita

Det var jag som int orka!

2009-09-04 @ 15:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0