Heja heja

Jag har just kommit hem från min gruppträff på itrim

5 kg har jag gått ner JIIIIHHHAAAA hihihi

Fyy faan vad jag är bra :o)

5kg på 11 dagar det är inte illa pinkat om jag får säga det själv Jag har faktiskt inte fuskat en enda gång och träningen har oxå kommit i gång söndag, tisdag och torsdagar ska jag trimma
Vardags träningen är fortfarande lagd på is. Det är svårt att gå mycket när fötterna gör så ont som dom gör. Jag tänkte det skulle gå över när jag började gå ner i vikt. Det kanske kommer!.. Framöver när jag har gått ner ett par kg till.

Jag är sååå jäkla nöjd med mej själv :o) Nu Jävlar ska det bli åka av bara 10 och en halv vecka kvar ... Av första utmaningen.

Heja mej!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattis!!!! Hejja dig! Kram.

2009-09-15 @ 21:48:53
Postat av: Lena

Heja, heja, vad du är dutti!

2009-09-15 @ 23:15:24
Postat av: Amanda

Fin blogg! :D

Bra jobbat! :D

2009-09-16 @ 18:48:32
URL: http://mylittleside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0