Skönt

Jag tog mej en semester dag i dag :o) Så skönt!

Barnet har ju lov!
Jag har fortfarande svårt att säga barnet istf barnen. Jag har ju bara ett här hemma nu :o(
Men Jag tror Linnéa planerar att komma hem en sväng nu i november. Det ska bli så sköönt att få hålla om henne.

Vi pratar nästan varje dag på telefonen men ibland är det svårt att vara mamma när hon är så långt bort.

Sen åker vi, hela tjocka släkten, ner till dom i jul. Linnéa jobbar så då åker vi dit!
Det ska bli spännande att se vad dom har på sitt julbord hehehe :o)

Nääe nu ska jag väcka Lovis! Vi har planerat en tripp på stan kanske fika lite på thehuset, bara mysa runt bland alla halloweensakerna.


Kommentarer
Postat av: Anita

Ha en bra dag och en trvlig helg! :O)

2009-10-30 @ 11:35:27
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0