Reklam

I går var jag och Lovisa på street tävling i Sundsvall. Skönt med en tävling som var så pass nära och nästa vecka är det tävling här i Östersund street och disco

Lovisa var duktig i går. Semifinal i singeln och final i paret. Men inga pokaler tyvärr.
Själv var jag extra intresserad hur mycket och framförallt hur dom hade dekorerat hallen.
Det är ju min dellikata uppgift nästa helg hhhrrmm... inte så lätt!

Lite reklam Varsågoda!!

DAWES ANORDNAR REGIONSTÄVLING
Lördag 24 oktober anordnar Dawes sin första regionstävling. Tävlingsdansare från Östersund, Sundsvall, Söderhamn, Falun, Gävle, Västerås, Mora och Uppsala kommer mötas i Östersunds Sporthall och dansa så det står härliga till! Är du intresserad av att komma och titta, se hur en tävlingen går till eller bara se på bra dans, så är du välkommen! Insläppet börjar 9.00 och själva tävlingen startar 11.00.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt med ungdomar! Kanske kan jag gå på lördag - åldsta sonen kommer ju hem till helgen så vi får se! :O)

2009-10-18 @ 17:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0