Nöjd

Tävlingen avklarad! Alla blev nöjda tror jag och Lovisa kammade hem en pokal :o)
Nu kanske det blir lite lugnare ett tag Iallafall tills nästa vecka när vi ska dra igång extra kvälls mottagning pjuuuh :o)
Men det ger lite extra klirr i plånboken oxå och det är ju inte så dumt så här innan jul.

I dag ska jag ha en lat söndag bara fisa runt och göra ingenting..... eller..... jag kanske måste städa! Det ser ut som det.. Jaha!  Träna ska jag iaf hinna med det va en hel vecka sen jag rörde på fläsket.

Apropå Irrim så börjar folk påpeka att dom tycker jag har gått ner i vikt. Jag har fortfarande masser kvar men det är kul att det börjar synas :o)




Kommentarer
Postat av: Maggan

Hihihi.....streckgubbe. Du e rolig du!

2009-10-25 @ 10:23:30
Postat av: Anita

Äter du fortfarande bara soppa?

2009-10-25 @ 18:26:21
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0