Gymnasiet

I dag har jag varit i klamydiagrottan :o) som syster Linda så påpassligt kallade sitt hem en kväll när hon fått napp. Jag vet faktiskt inte om han följde henne eller om han tvärvände hihihi

Där har jag iaf varit i dag och röjt bland prylar och gemaljer. Linda ska flytta till större så jag hjälpte henne lite. Puttsa fönstren och packa porslin.

Sen trottsade vi ovädret och åkte ut till stenbrottet och tittade på estet elevernas helcoola uteföreställning
Mashaller överallt! Musik, dans och sång. Och bilder som passade musiken på storbilds skärm
Det hela avslutades med ett hejdundrande fyrverkeri
Verkligen mäktigt!

Inte va det så när jag gick gymnasiet! Det roligaste vi fick vara med om va när det va film om svamp och lavar i skogen på naturkunskapen Yooohoo då va det party :o)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den dagen de visade den filmen måste jag ha varit sjuk. Typiskt! Inget party för mig alltså. Fast det är klart, jag gick ju i en helt annan skola.....tänkte inte på det.

2009-10-04 @ 17:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0