Dans och träning eller dansträning

Tony har åkt mot Örebro och blir borta hela helgen.
Lovisa har precis åkt hemifrån hon ska vara lärar ass. först till två klasser och sen har hon sin egen dansklass så i kväll blir hon på dansskolan från 18.30 till 21.30
Med dansen på skolan så tränar/dansar hon 16 timmar per vecka pjuuuh!!

Själv har det inte blivit en endaste kvart med träning den här veckan :o( och nu tog Tony bilen såå. Jag får sattsa på söndag.

På Lördag kl 19.00 är det dans, sång och musik i stenbrottet Marieby
Estet eleverna på Vittra ska visa vad dom kan Alla är välkommna! Jag har ingen aning om det kostar något, men jag tror inte det!
Det är utomhus så ta fram dunjackan :o)

Kommentarer
Postat av: Anita

Låter spännande detta med Marieby - men vi åker nog till stugan i helgen!

2009-10-01 @ 23:14:17
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Vickis

Hej,



tittade bara förbi här för jag e kompis med Maggan!

Ha det gott/Vickis

2009-10-01 @ 23:51:51
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0