Lördags kväll i stugan

och inget körslag va ska man då hitta på???  :O/

Det är skönt att ha hela familjen samlad men vi är alla lite trötta i dag. Jag har ingen lust att laga mat å ingen annan heller så Tony har åkt och köpt pizza till resten av familjen själv så tar jag väl mej en soppa :o( eller man kanske kan ta kebab med bara sallad. :o))

Undra om vi kan hitta någon bra film på dumburken till smasket!
I morgon blir det iaf bio med tjejerna och gubben nya Twilight filmen - New Moon 
Det ska bli riktigt myysigt! :o) Film är bäst på bio så är det bara!

Nää nu kommer min pizza man
Hej så lång så läng

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag brukar äta Tonfisksallad när övriga famijen äter Pizza.

2009-11-23 @ 10:20:28
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0