Jiiiiiiihaaaa :o)

Jag hoppar, skriker och stuttsar av glädje wooohoo! :o)

Mitt hjärta, min egen dansfantom är på danstävling i Gävle hon ringde precis och talade om för mej att hon stog högst upp på pallen
1:a i singel disco Guldklassen

FYY FAAN vad jag är stolt!!!

Lovisa har kämpat så länge och i så många år och i dag fick hon stå på pallen, högst upp, etta och i guld klassen, singel desutom det är riktigt bra gjort!
Tårarna sprutar på en stolt mamma :o) Jag vill oxå va där och kramas...

Grattis gumman!



Det här är visserligen en street bild från förra tävlingen här i Ösd men
det är en cool bild på Lovisa.




Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad duktig hon är! Jag skulle också vara superstollt.

2009-11-08 @ 08:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0