Skryyyyt!

Har precis kommit hem från första utv-samtalet på gymnasiet tillsammans med Lovisa 16 år

Jag kan bara konstatera att jag har haft en jäkla tur och kanske lite skicklighet från min sida när jag åter igen får bevisat för mej vilka underbara barn jag har

Tjejer som syns som märks på ett bra sett. Som tar för sej av livet! 
Och sen är det naturligtvis roligt när dom får underbara lärare som uppmuntrar tjejer att ta plats.
Jag blir så lycklig!

Linnéa som tog studenten i somras med utmärkande betyg som hon till och med fick stipendium för :o)
Och i dag Lovisa som gör mycket bra ifrån sej och som lärarna tycker är en glad, pratsam, trevlig, säker och intelligent tjej De ni! :o) 

Mina barn är absolut det bästa jag gjort i mitt liv





Kommentarer
Postat av: Anita

Det är ju alltid skönt när det går bra för ens barn. Mina pojkar är oxå det bästa jag gjort! :O)

2009-11-10 @ 08:56:47
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0