Hård vecka

Fytt i rackarns va jag arbetar! Vi har dragit i gång med kvällsmottagningar för att korta köerna

Pjuuuhh Jag kutar och kutar och tillslut vet jag knappt vad jag har sagt och gjort.
Snacka om löpande band!
Nåväl jag överlever och så blir det ju som sagt va lite extra klirr i kassan.. Jiiha det behövs!

Vecka 47 kommer min utvandrare hem för första ggn sen hon flyttade hemifrån, juni va det då. 
Hur lång tid tog det för dej att åka hem och hälsa på? Jag tror att jag va hem redan nästa dag, men då flyttade jag ju inte lika långt bort som Linnéa.
Det måste kännas konstigt att komma hem efter att ha varit borta i ett halvår, eller kanske ganska skönt!

Det ska iallafall bli skönt att få hålla om mitt hjärta och få skämma bort henne lite grann :o) ehhh eller ganska mycket då :o)
Det blir nog inte så svårt kan jag tänka mej dom har inte haft det så fett alla ggr. mycket makaroner med ketchup har det blivit i Norrköping och kanske en korvskiva om hon har haft tur!

Det ska vi inte äta när du kommer hem :o)
Vi syns snart puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anita

Trevlig helg!

2009-11-06 @ 10:18:06
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Ni kanske kan äta lite soppa ;)....hihihi....faan vad rolig jag är!

2009-11-06 @ 19:46:24
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0