Spännande

I dag efter jobbet så köpte jag Biljetter till Dawes julshow som är 6 & 7 Dec 
Dansskolan firar 50 års jubileum så då drar dom på lite extra och Lovisa ska vara med i minst 10 utav dansnummren.  Det komer tydligen bli det bästa vi någonsin skådat :o) Enligt Lovisa själv.
Så det ska verkligen bli jätte kul och spännande

Efter biljett inköpet så följde jag med syster Linda till hennes nya lägenhet. Hon behövde hjälp med att sätta upp lite tavlor och puttsa kristallkronan, ett ypperligt jobb medans man tittar på bonde söker fru:o)

Det börjar bli riktigt hemtrevligt hos min lilla syster så snart blir jag nog bjuden på middag kan jag tänka mej.
Det ska oxå bli spännande :o)  


Kommentarer
Postat av: Anita

Äter du vanlig mat nu??

2009-11-26 @ 20:52:03
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Till Anita:

Half and half

2009-11-27 @ 19:45:50
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0