Nytt

Ledig fyra dagar känns som ren och skär lyx just nu i mitt tidspressade schema.

I dag börjar vi med ommålning av hallen. Jag var bara tvungen.  Jag står inte ut längre!
Kolla in färgen laxrosaaprikos snacka om 80
 
Vi ska igentligen slå ut en vägg men vi måste få hit någon som kan tala om för oss om det är möjligt eller om jag helt plötsligt kommer att ha badkaret i hallen...
Så tills det händer så kan jag iaf få mej en bättre färg där inne.
Sen har dom en jätte snygg dörr på Bygg Max som jag har spanat in. Men det får vi spara med tills skatteåterbäringen kommer

Min fula mörkgröna som gör att hallen känns som en grotta dörr!


Dörren som snart sitter där
Orust långsmalt fönster - 118140 - Vänsterhängd, inkl. karm, 100x210
Nääe nu ska jag väcka snutt gubben :o) arbetet kallar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin dörr! Jag vill oxå men det kan jag nog glömma.....

2009-05-23 @ 11:29:14
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0