Mello och min plats i solen

Jahapp så vann Norge då i går. Han var ju förhandstippad men jag tyckte inte den va särskilt bra. Men den växer väl till sej kanske.

Syster Linda va här och åt middag med mej och kollade in melodierna. Det är alltid lika trevligt när hon kommer jag får komma ut på en promenix (hon har hund) och prata en massa om en massa
Puss till dej och tack för i går! :o)

I dag har jag mutat in en plats i solen. Det är ett helt underbart väder
Och här tänker jag sitta i dag

 Jag ska nog ta med mej en dyna oxå :o)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Kul att Norge vann, fatta vilken folkfest det är där idag på 17 Maj. Men jag tycker att Sverige fick en oförtjänt dålig placering. Typiskt, men vi hade en skojig fest ändå.

2009-05-17 @ 12:18:31
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hurra för Norge, jäklar i mitt skal vad dom ska fira idag!:O)

2009-05-17 @ 17:05:37
Postat av: Syster Linda

Tack själv älskade syster för god mat o trevlig kväll, pöss

2009-05-18 @ 08:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0