I love the internet

Som jag har letat i den här staden efter en jättebra spray för lockigt hår som jag köpte när jag och tjejerna va i Stockholm.

Det finns 92  frisörer i den här lilla staden pjuuu!  jag har inte ringt alla men många :o) och det är många som har TIGIS produkter men inte just den sprayen som jag vill ha
En Frissa lovade att hon kunde ta hem sprayen och skulle höra av sej på min mobil (the story of my life)  :o) men två dagar senare ringer hon och tyvärr, Det gick inte att bara ta hem en Nähepp!

I går var jag hos min frissa och klippte mej och berättade om just den här fantastiska sprayen.
-Men! sa hon, har du kollat på nätet?

Naturligtvis!! Så otroligt naturligtvis....

och här är den och snart i min brevlåda :o)

TIGI Catwalk Curls Rock Curl Booster i gruppen Styling / Tigi hos Bangerhead.se (140062)

Kommentarer
Postat av: Anita

Japp, nätet funkar på allt! :O)

2009-05-16 @ 18:47:29
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Inte riktigt allt inte på ett spec tyg från Åhlens tyvärr! Men det ordnade ju sej endå :o)

2009-05-17 @ 10:15:24
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Aha, kanske man skulle ta å prova då.

2009-05-17 @ 12:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0