Utmaning

Jag blev utmanad av Maggan

Regler: Det här är svårare än du tror!

Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

Lycka till!

1. Vad heter du?: Nina
2. Ett ord på fyra bokstäver: Napp
3. Flicknamn: Nike
4. Pojknamn: Nikolas
5. Yrke: Naturfotograf
6. Färg: Neon gul
7. Klädesplagg: Nylonstrumpor
8. Mat: Nachos
9. Sak i badrummet: Nagelfil
10. Plats/stad: Nasaret
11. En orsak att vara sen: Nyss vaknat
12. Något man skriker: Neeeej
13. Film: Night of the living dead
14. Något man dricker: Norrlands Guld
15. Band: Nirvana
16. Djur: Nebbdjur
17. Gatunamn: Nedre Katrinelundsvägen
18. Bil: Nissan
19. Sång: När jag är fuller så är jag glad....
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Nattvandring

Utmanar Linnéa
Lovisa
och Bjarnta

Kom igen!! hehe

Kommentarer
Postat av: Maggan

Men vad konstigt att du inte kommer in på min facebook. Är du säker på att du vet var du är någonstans? Jag menar, det är ju lite krångligt att fatta på vems sida man är. Jag såg att du svarat syrran om nåt sms som hon skrivit till mig. Facebook är inte helt enkelt Jag tycker bara att det är skumt att alla andra kommer in men inte du.

2009-03-02 @ 22:05:43
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

Jaa det är otroligt konstigt. Jag fatta nada

2009-03-02 @ 22:16:30
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

.......nada....! ;o)

2009-03-04 @ 21:42:39
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0