Schlager kit

Nu är jag hel kitad inför mellodifestivals finalen. Jag har införskaffat mej ett schlager kit!

Innehåll:
En liten burk med Glittersmink
2st Partyblåsor (inte visste jag att det heter det)
2st Tatueringar - I LOVE SCHLAGER
Och 2 st Glam-sugrör



Och två Röda fjäderboer. Sååå glammigt! :o)
I morgon 07.00 går bussen 
På lördag får ni hålla koll efter två tatuerade, tokiga kärringar med glittersmink glam-sugrör och röda fjäderboer hehe

Dessutom så kan man klippa ut mikrofonen på asken så att vi kan sjunga med...de ni :o)

Kommentarer
Postat av: Anita

Meeen gud vad roligt! Ha så jäkla kul nu då!

2009-03-12 @ 19:23:33
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vi ses i morgon då I lovat att göra sin tolkning av af Ugglas låt och jag ska blanda en optimal Dry Martini!

2009-03-12 @ 22:13:42
Postat av: Nina

Till kusinen: helt perfekt

2009-03-13 @ 19:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0