iiiiiiiiiiiiiiii :o) :o) :o)

Jag och tjejerna tar tåget den 8 aprill till Stockholm och BOUNCE

Fyy i rackarns vad det kommer att bli kul!!!! Fattar ni!!  :o) :o)
Tony hade sett att om man bokar ett evenemang via SJ så åker man tåg för
49 kr/pers
Tågresa ner, biljetter till Bounce och tågresa hem för 3 pers kostar straxt över tusenlappen är det inte billigt så säg

Så här skriver evenemangs sidan om föreställningen:

Streetdansgruppen Bounce nya föreställning Caution på Orionteatern utspelar sig runt om, ovanför och mitt bland publiken. Var beredd på allt från vatten, djur och blod till svettig dans.

Föreställningen Caution på Orionteatern, bjuder publiken på en visuell resa i 3D-format. Dansarna finns ovanför och mitt bland publiken. I föreställningen förekommer stroboskopsljus, hundar, blod samt vatten.
Om detta avskräcker dig - så kom!


Det här är en föreställning som handlar om rädsla och att övervinna den. Bounce dansar som om det inte finns någon morgondag. Energin och glädjen drar dig obönhörligen med in i ett rus som du aldrig upplevt tidigare.


Viktig Information

Publiken står under hela föreställningen
Ledig klädsel



Nu har jag ännu en sak att längta till :o)


Kommentarer
Postat av: Anita

Låter kuligt!! :o)

2009-03-04 @ 21:40:40
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0