Studenten i bilder

Nu tror jag att jag har återvänt till verkligheten :o)

Här kommer iaf några kort på värdens underbaraste STUDENT 2009
Varsågoda min äldsta dotter Linnéa!

   
Dukning, student champagneglas :o) , och en liten skitonge på bild :o)

   
På skolgården! Linnéa fick ett stipendium för bästa betyg :o) Tårarna sprutade på både henne och mej
Jag är ortoligt stolt över henne 14 MVG de ni :o)



   
Sen blev det omgruppering och flakåkning. Tony körde! Vilket jäääla party säger jag bara. Jag ville oxå åka :o)

       
Till slut kom dom hem och det blev mer champagne exotisk planka och tårta mums
20 pers blev vi till slut. Pojkvännen tog med sej släkten och vi åt och drack och hade jätte trevligt!
Linnéas pappa höll ett  jättefint tal! Jag tor inte det va någon som inte hade en tår i ögonvrån.

     
Efter att den sista gästen droppat av så däckade ungdommarna en timme,
det är hårt när man börjar 07.00 på morgonen :o) men
sen blev det omgruppering igen och ut på stan 
Österängsparken och tolvslaget på rådhustrappan vill ju ingen missa

  
Vi träffade två mycket trevliga unga män.
   
Linnéa och "Bjärnta" partade vidare

   
och vi partade vidare hejmåver... :o)


Tack allihopa för att ni gjorde Linnéas Student till en mycket minnesvärd kväll
Stor kram från den stolta mamman! :o)



 

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, visst känner man sig stolt över duktiga ungdomar! :O)

2009-06-07 @ 10:16:17
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för att vi fick vara med !

Farmor o farfar

2009-06-08 @ 13:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0