Hugg

Jag har någon som kör in en kniv under min vänstra revbensbåge i bland och vrider om
Det gör så jävla ont så benen viker sej och sen kan jag inte andas in för då hugger "han" igen

Det mest otäcka är att jag inte får i mej någon luft. Det är nästan på vippen att jag svimmar av innan det släpper
Jag har haft så här från och till hela våren.
Jag tror att det är stress och förväntar mej att det ska släppa nu när jag kan börja slappna av

Stressrelaterad mjälthugg?
Hjärtinfarkt? Nääe då skulle jag vara död vid det här laget :o) 
Kärlkramp?

Någon annan som ha en bättre diagnos?

Tony börjar ledsna och tycker jag ska uppsöka doktor men jag tänker vänta ett tag till, jag har ju semester nu, det släpper säkert!

Kommentarer
Postat av: Lena

Det är klart du ska prata med en läkare, så där kan du ju inte ha det!

2009-06-13 @ 11:49:45
Postat av: Anonym

Du kan ju bli sjukskriven och spara lite semester. Man ska inte vara sjuk på sin semester. Då skall man bara sjukskriven. Klart att du skall uppsöka en läkare!! Det kan ju vara allvarligt. Vi är inte 20 år längre. Kram!! Basta!!

2009-06-13 @ 19:53:29
Postat av: Maggan

Det är jag som säger BASTA!!

2009-06-13 @ 19:54:30
Postat av: Maggan

Alltså inte "gå och basta". Utan "därmed basta"!

2009-06-13 @ 19:55:20
Postat av: Anita

Jag tror på att det är en nerv i kläm dvs du är drabbad av "nervkläm"!;O)

2009-06-14 @ 20:46:48
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0