Times flies!

Tisdag
Vart tog måndagen vägen, dagarna bara rusar förbi.


I dag kom min prov utvandrare hem efter att ha bytt tåg både i Stockholm och Sundsvall hon börjar bli riktigt haj på det här nu :o)

Min riktiga utvandrare fick ett brev på posten i dag For here own saftey :o)
När jag pratade med Lovisa i veckan medans hon fortfarande  hälsade på sin stora syster så tyckte jag att det bankade så inibengen. Och hon förklarade snällt att det va bara hon som öppnade konservburken... med en kniv.
- För dom har ingen konservöppnare förstår du mamma!

Ok! Nästa dag låg det en på posten :o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha, ja jag säger då det! :O)

2009-07-28 @ 23:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0