Syskonkärlek

Nu har vi skippat iväg våran yngsta.
Håll tummarna!
Hon ska byta tåg i Stockholm för första ggn
Hon åker tåg själv för första ggn dessutom men hon har åkt så mycket tåg och buss hit och dit i Sverige och övriga Europa oxå för den delen :o) Så jag tror inte det blir några som hälls problem egentligen

Hon ska på semester till sin storasyster. Jag tror inte att dom har pratat med varann så mycket i hela sitt liv som nu när stora syster flyttat.
Det är jätte kul att dom håller ihop. Dom behöver varanndra!

Puss mina hjärtan ha det så kul!

Kommentarer
Postat av: Lena

Mysigt med syskonkärlek!

2009-07-21 @ 11:54:29
Postat av: Linnéa

DET SKA BLI SÅ KUL! :D hahha lovis är så ful på den där bilden :D

2009-07-21 @ 12:22:52
URL: http://keewlalinnea.webblogg.se/
Postat av: Anita

:O) <3 ;O) <3!

2009-07-21 @ 12:42:52
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Klas

Kusinkärlek är också fint. Har ni möjlighet att ta er ned på europaväg och servitut till Hällan i helgen så är ni varmt välkomna. Ni kan få se syskon som slåss som kontrast och även om vi inte har någon gitarr så finns det Spotify via dongel. (Om det blir samma kommentar som dyker upp flera gånger så beror det på att bloggar har något emot just mina inlägg)

2009-07-21 @ 20:51:13
Postat av: Klas

Kusinkärlek är också fint. Har ni möjlighet att ta er ned på europaväg och servitut till Hällan i helgen så är ni varmt välkomna. Ni kan få se syskon som slåss som kontrast och även om vi inte har någon gitarr så finns det Spotify via dongel. (Om det blir samma kommentar som dyker upp flera gånger så beror det på att bloggar har något mot just mina inlägg nu är det andra försöket!)

2009-07-21 @ 20:55:30
Postat av: Nina

Hej bästa kusinen! :o) Tyvärr så ska jag på tjejfest i helgen men om ni ska in till "stan" och har tid över får ni gärna kika in

2009-07-22 @ 18:38:31
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0